۱۳۸۹ خرداد ۶, پنجشنبه

در دفاع از مجيد توکلي به پا خيزيد

مجيد توکلي و مادرش در اعتصاب غذا هستند٬ايرانيان خارج از کشور ٬ براي آزادي مجيد به مجموعه اعتراضاتي دست زده اند . از اين حرکات اعتراضي فعالانه دفاع کنيم!

از روز يکشنبه ۲۳ ماه مه ٬ مجيد توکلي دانشجوي دانشگاه امير کبير٬ دست به اعتصاب غذا زده است. مجيد توکلي متولد ۱۳۶۵ از شيراز است. او در ۱۶ آذر ماه روز دانشجو٬ بعد از يک سخنراني در دانشگاه اميرکبير بازداشت و به اوين برده شد. مجيد در سالهاي ۸۶ ,۸۷ نيز دو بار دستگير و در مجموع دو سال و نيم زنداني بوده است.
مجيد توکلي را به دستور دادستان تهران به سلول انفرادي برده اند. او را بدليل نوشتن يک ارزيابي در مورد اوضاع سياسي ايران و همچنين نامه اش در تاريخ ۱۲ ماه مه٬ سه روز بعد از اعدام فرازد کمانگر و چهار همرزم او در مورد قتل " برادر بزرگم فرزاد" ٬ مورد اذيت و آزار بيشتري قرار داده اند.
مادر مجيد توکلي در يک مصاحبه با دوويچه وله گفته است که وضع جسمي مجيد خوب نيست و او از عفونت ريه و بيماريهاي ديگر رنج ميبرد . اعتصاب غذاي حشک مجيد نگرانيهاي زيادي در مورد او را دامن زده است٬ مادر مجيد با او به اعتصاب غذا دست زده و اکنون در سراسر جهان از چهارشنبه ٬ ۲۶ ماه مه مجموعه اعتراضات و آکسيونهاي در ابراز حمايت از مجيد توکلي و اعتراض به رفتار حکومت در جريان است.

حامیان مادران عزادار در ایران ، مادران صلح دورتموند برنامه این هفته خود را ، در حمایت و همبستگی با مجید توکلی و مادر او و برای آزادی همه زندانیان سیاسی -عقیدتی و لغو اعدام در ایران اختصاص خواهند داد و از همگان دعوت ميکنند که با اعتراض و فعاليت هاي گسترده ٬ خواهان آزادي فوري مجيد توکلي شوند.

شنبه ۲۹ ماه مه از ساعت ۱۶ تا ۱۷ بعد از ظهر در خیابان کاتارینن روبروی بانک مرکزی در دورتموند


حامیان مادران عزادار در ایران
مادران صلح دورتموند

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر