۱۳۹۱ اسفند ۲۱, دوشنبه

دیدار مادران پارک لاله با زندانیان بستری شده

دیدار مادران پارک لاله با زندانیان بستری شده


مادران پارک لاله، 18 اسفند به ملاقات عیسی سحر خیز و اسداله عادلی زندانیان بستری شده در بیمارستان قلب تهران واقع در خیابان کارگر و همچنین به  ملاقات ابوالفضل قدیانی،  بستری شده در بیمارستان پارس تهران رفتند. 
اتاق زندانیان مملو از افرادی بود که می خواستند از این بیماران دیدار کنند و برای ملاقات با آنان و همدردی با آنان آمده بودند.
-        اسداله عادلی در سال 88 شانزده آذر دستگیر و به اتهام مجاهد بودن به 5 سال زندان محکوم شده است. حدود دو ماه است که در بیمارستان قلب تهران بستری است و عمل شده با اینکه باید 12 جلسه دیگر ترمیم داشته باشد ولی سعی می کنند که او را به زندان برگردانند در بند 350 در طبقه ی پایین است
-        عیسی سحرخیز حدود یکسال است در بیمارستان قلب بستری است عمل شده یکبار در این بین به زندان برگشته و پس از سه هفته دوباره به بیمارستان قلب برگشته است او هم در سال 88 بعد از اعتراض مردم به نتیجه انتخابات دستگیر شده است
-        ابوالفضل قدیانی هم که بعد از تقلب انتخاباتی دستگیر و اکنون برای تنبیه به زندان قزل حصار و به بندی که همگی آنان در ارتباط با مواد مخدر و قاچاق دستگیر شده اند فرستاده شده است. او  در حال حاضر برای عمل آماده می شود.
همگی از دیدن مادران بسیار خوشحال شدند و از اینکه همچنان مادران از تلاش خود برای رسیدن به خواست های برحقشان دست بر نداشته و پیگیر آن خواسته ها هستند تشکر کردند. مادران پارک لاله هم ضمن همدردی با آنان از مسایل و مشکلاتی که بر خودشان در این سالها رفته بود و می رود صحبت کردند. و با آرزوی بهبود یافتن هر چه سریعتر  آنان و همچنین به نتیجه رسیدن خواست های برحقشان، آنان را ترک کردند.
http://www.mpliran.org/2013/03/blog-post_9716.html

مادران پارک لاله ایران

خواهان لغو مجازات اعدام و کشتار انسانها به هر شکلی هستیم. خواهان آزادی فوری و بی قید و شرط تمامی زندانیان سیاسی و عقیدتی هستیم. خواهان محاکمه عادلانه و علنی آمران و عاملان تمامی جنایت های صورت گرفته توسط حکومت جمهوری اسلامی از ابتدای تشکیل آن هستیم.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر