۱۳۹۲ شهریور ۱۲, سه‌شنبه

پیام مادر ستار بهشتی به حسین رونقی


  • پیام مادر ستار بهشتی به حسین رونقی ، پیامی سرشار از محبت و انسایت :
    بسمه تعالی
    حسین عزیزم !
    باور دارم که راهی جز اعتصاب غذا برای رسیدن به هدفت نمانده، میدانم و آگاهم که حق “ستاندنی” ست و نه “دادنی”. اما فرزندان این مرز و بوم که دل در گرو مام میهن دارند، از منظر سواران بر اریکه قدرتو ثروت و بی تقوایی، “جاهل و منافق و فتنه گر و دشمن” پنداشته می شوند ،حال آنکه جهل، سراپای وجود مدعیان را گرفته است.
    حسین جان !
    همه می دانند خانواده ما سیاسی نیستند، اما یکی از مزایای این حکومت آنست که اگر “درد دلت” را با دیگران در میان بگذاری ، فورا “برچسب سیاسی” میخوری ، حاشا کهاگر این انگ ها ما را از بیان حقایق باز دارد.
    حسین عزیز !
    تنها خواسته من بعنوان مادری داغدیده، این است که بدون درنگ پس از شنیدن درخواست من، اعتصاب غذایت را بشکنی. چراکه می دانم از دست دادن فرزند برای مادر، بسیار سهمگین و سنگین است و نیک می دانم آنانی که دل در .گرو این آب و خاک ندارند، از شهادت تک تک فرزندان میهن پرست و آزادیخواه نه تنها غمگین نمی شوند، بلکه خوشحال نیز خواهند شد و به این می اندیشند که غل و زنجیر رها شده از شهادت آن عزیز را، بر دست و پای جوان دیگری خواهند بست.
    فرزندم !
    درخواست این مادر داغدیده را بشنو و اعتصابترا پایان ده !چرا که رفتار خشونت طلبان، اگر مورد قبول “ساکتین” حکومت اسلامی نباشد، به آن نیز اعتراضی نخواهند کرد.اینک انتظار می کشم که خبر شکست اعتصاب غذای تو و مادر مهربانت را بشنوم.

    گوهر عشقی – یازدهم شهریور ۱۳۹۲

    تصویر گوهر عشقی و حسین رونقی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر