۱۳۹۲ شهریور ۱۳, چهارشنبه

ژیلا کرم زاده مکوندی به مرخصی آمد


ژیلا کرم زاده مکوندی به مرخصی آمد


ژیلا کرم زاده مکوندی زنی هنرمند، شاعر و مبارز، یکشنبه دهم شهریور ساعت شش عصر به مرخصی فرستاده شد. او می گفت: "یکشنبه که به سالن ملاقات رفتم، خواهرم سارا را ندیدم، این طرف و آن طرف دنبال او گشتم، بعد از برادرم پرسیدم سارا کجاست و گفت آپاندیس اش پاره شده و در بیمارستان بستری شده است. هم چنین خبر دیگری به او داده شد که پسر خاله اش فوت کرده است". وقتی از ملاقات به بند باز می گردد حالش خیلی خراب می شود و مدام اشک می ریزد و ساعت شش عصر به او خبر می دهند که می تواند سه روز به مرخصی برود و او را تنها به بیرون از زندان اوین می فرستند. وقتی نزدیک به خانه می رسد خانواده اش خبردار می شوند و به استقبال او می آیند.
امروز برای تمدید مرخصی به دادستانی می رود و درخواست خود را می نویسد، مسوولی می گوید به خانه برو، نگران نباش، هر گاه لازم بود به زندان بازگردی، به تو زنگ می زنیم.  
ژیلا کرم زاده به جرم همدردی با مادران داغدار و همراهی با مادران پارک لاله، به حکم ناعادلانه دو سال حبس تعزیری و دو سال حبس تعلیقی محکوم می شود. او در ششم دی ماه 1390 بازداشت می شود و تا یک سال و نیم به او مرخصی نمی دهند. چندین بار قرار بود به مرخصی بیاید ولی موافقت نشد. برای اولین بار او را در تاریخ 92.2.23 برای مدت سه روز به مرخصی می فرستند و سه روز دیگر مرخصی اش تمدید می شود و قرار بود دوباره تمدید شود که به دلیل نزدیکی به انتخابات همه زندانیان و از جمله او را به زندان باز می گردانند. لازم به ذکر است که مدت محکومیت او دو ماه دیگر به پایان می رسد.  

13 شهریور 1392

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر