۱۳۹۳ اردیبهشت ۲۲, دوشنبه

نگذاریم دوران سیاه دهه شصت تکرار شود!


نگذاریم دوران سیاه دهه شصت تکرار شود!

روند بیدادگری، اعدام، بازداشت، سرکوب و حبس کردن صدای دادخواهی آزادی خواهان از طرف بخش های مختلف حکومتی رو به افزایش است و وضعیت بسیار نگران کننده ای را شاهد هستیم. این وضعیت تا به کجا می خواهد ادامه یابد؟ باید چاره ای بیاندیشیم و نگذاریم دوران سیاه دهه شصت تکرار شود.         
ما مادران پارک لاله ایران ضمن تاکید بر سه خواست همیشگی خود، آزادی زندانیان سیاسی؛ لغو مجازات اعدام و محاکمه عادلانه، علنی و مردمی آمران و عاملان تمامی جنایت های صورت گرفته در جمهوری اسلامی؛ از تمامی حرکت های ایرانی مستقل از حکومت ها که برای پایان دادن به وضعیت اسف بار کنونی در ایران تلاش می کنند، حمایت می کنیم.
ما از خانواده های کشته شدگان که صدای دادخواهی خود را بلند می کنند، حمایت می کنیم.
ما از خانواده های زندانیان سیاسی که برای حقوق پایمال شده خود تلاش می کنند، حمایت می کنیم.
ما از زندانیان سیاسی که تا پای جان در برابری بیدادگری ایستاده اند، حمایت می کنیم.
ما از تمامی دادخواهان که برای ساختن دنیایی انسانی تلاش می کنند، حمایت می کنیم.
ما هم چنین از گرد همایی ایرانیان در برابر پارلمان اروپا که در اعتراض به حمله گسترده نیروهای سرکوبگر جمهوری اسلامی به بند زندانیان سیاسی در اوین و ضرب و شتم و تخریب وسایل آنها صورت می گیرد، حمایت می کنیم و از تمامی افراد و سازمان ها و نهادهای بین المللی حقوق بشری انتظار داریم که جمهوری اسلامی را برای نقض گسترده حقوق بشر در ایران افشا کنند و تحت فشار قرار دهند تا با همبستگی و همت تلاش گران آزادی و عدالت و برابری بتوانیم به این بیدادگری پایان دهیم.
 
مادران پارک لاله ایران
17 اردیبهشت 1393

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر