۱۳۹۴ شهریور ۹, دوشنبه

حامیان مادران پارک لاله دورتموند: دادخواهیم این بیداد را/ کلن- یادمان بیست وهفتمین سالگرد جانباختگان تابستان ۶۷

حامیان مادران پارک لاله دورتموند: دادخواهیم این بیداد را

کلن-یادمان بیست وهفتمین سالگرد جانباختگان تابستان ۶۷




مراسم یادمان بیست وهفتمین سالگرد جانباختگان تابستان ۶۷ به دعوت «جمعیت دفاع از زندانیان سیاسی ایران - کلن» و با حمایت تعداد بسیاری نهادهای حقوق بشری, فعالان سیاسی, زندانیان سیاسی سابق و حامیان مادران پارک لاله دورتموند, روز شنبه ۲۹ آگوست ۲۰۱۵ در شهر کلن برگزار شد.

برنامه طبق روال هر ساله با یک دقیقه کف زدن و یک دقیقه سکوت به یاد عزیزان آغاز شد و با سخنرانی نمایندگان نهادهای مختلف ادامه یافت.

شرکت کننده گان در این مراسم با محکوم کردن این جنایت هولناک علیه بشریت و قتل عام هزاران زندانی سیاسی در دهه شصت و در طول دوران حاکمیت رژیم اسلامی در ایران, اعدام سیاسی جوان هم میهن کرد, بهروز آلخانی و دیگر زندانیان را نیز به شدت محکوم کرده و خواهان توقف فوری احکام جاری اعدام زندانیان سیاسی - عقیدتی شدند.

خواسته های دیگر هم میهنان مان در این برنامه و پلاکاردها عبارت بود از:

۱- رسیدگی فوری پزشکی به زندانیان سیاسی بیمار از جمله, زینب جلالیان, نرگس محمدی و افشین سهراب زاده, که هر سه در شرایط بسیار وخیم جسمی به سر می برند و تعداد بسیاری دیگر از بیماران در زندان
۲- آزادی بدون قید و شرط همه زندانیان سیاسی - عقیدتی
۳- لغو مجازات اعدام به طور کلی
۴- محاکمه جهانی وعلنی آمران و عاملان تمامی جنایت های صورت گرفته توسط حکومت اسلامی از ابتدای تشکیل آن تا به امروز
۵- لغو مجازات تبعیدِ برای زندانیان سیاسی - عقیدتی
۶- شکستن سکوت دوباره غرب در مقابل نقض همه جانبه حقوق بشر در ایران و اعدام های روزانه حکومت اسلامی بعد از مذاکرات هسته ای


در پایان سخنرانی ها, همه شرکت کننده گان با دست های پر از گل های سرخ پر پر شده به سوی رود راین راهپیمایی کردند و تک تک به یاد تابناک همه عزیزان و عاشقان راه آزادی گلبرگ های سرخ را به رود راین سپردند.

باشد که در ادامه راه دادخواهی, روزی شاهد بر پا شدن دادگاه های جهانی برای محاکمه همه آمران و عاملان تمامی این جنایات باشیم. نه می بخشیم و نه فراموش می کنیم!

جاودانه باد یاد همه رهروان راه آزادی
حامیان مادران پارک لاله دورتموند
یکی از نهادهای شبکه "همبستگی برای حقوق بشر در ایران"


نشست پالتاکی شبکه " همبستگی برای حقوق بشر در ایران" به مناسبت یادمان بیست وهفتمین سالگرد جانباختگان تابستان ۶۷ و جلوگیری از فراموشی این فاجعه ملی و تکرار این جنایات, روز یک شنبه ۲۰ سپتامبر ۲۰۱۵ بر گزار خواهد شد. اطلاعات بیشتر در روزهای آینده در رسانه ها منتشر خواهد شد.

گزارش تصویری حامیان مادران پارک لاله دورتموند از این مراسم در کلن
https://www.facebook.com/madaran.solhdortmund/media_set?set=a.1029065150459494.1073741875.100000680559971&type=3








هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر