۱۳۹۱ خرداد ۲۷, شنبه

گزارش مراسم بزرگداشت سومین سالروز جنبش دمکراسی خواهی و سالروز مادران پارک لاله ایران در شهر دورتموند - آلمان


 
گزارش مراسم بزرگداشت سومین سالروز جنبش دمکراسی خواهی و سالروز مادران پارک لاله ایران در شهر دورتموند - آلمان

مراسم بزرگداشت سومین سالروز جنبش دمکراسی خواهی و سالروز حرکت مادران پارک لاله ایران در شهر دورتموند آلمان درهمبستگی سازمان عفو بین الملل دورتموند، گروه ها و فعالان زنان آلمانی با مادران پارک لاله و زندانیان سیاسی ایران روز شنبه ۱۶ ماه  ژوئن ۲۰۱۲ برگزار شد .

تجمع خیابانی حامیان مادران پارک لاله دورتموند و گروه های برگزار کننده با یادمان جان باختگان و قربانیان ۳۳ سال گذشته در ایران و با گذاشتن شاخه های گل سرخ بر روی عکس های عزیزان آغاز شد  و با برپایی میزهای خبررسانی، جمع آوری امضاء برای آزادی زندانیان سیاسی و لغو مجازات اعدام در ایران و سخنرانی نماینده های گروه های مختلف ادامه یافت .

سخنرانان این برنامه با تاکید بر روابط مختلف اقتصادی و سیاسی کشور آلمان با ایران که در سرکوب جنبش آزادی خواهی مردم  ایران نقش بسزایی داشته است و محکوم کردن چنین روابطی، خواهان اجرای قوانین منشور جهانی حقوق بشر در ایران گشته و هر گونه فشار، تهدید و ارعاب بر خانواده های جان باختگان و زندانیان سیاسی را به شدت محکوم کردند .

در خاتمه، بر گزارکنندگان برنامه با تقدیر فراوان از مادران پارک لاله و شجاعت آنان در ادامه راه داد خواهیشان و در حمایت همیشگی خود از خواسته های مادران پارک لاله، آزادی فوری و بی قید و شرط تمامی زندانیان سیاسی و عقیدتی، لغو مجازات اعدام، محاکمه عادلانه و علنی آمران و عاملان جنایات ۳۳ سال گذشته توسط حکومت جمهوری اسلامی در ایران، خواهان اجرای مواد کنفوانسیون جهانی حقوق زندانیان در رابطه با معالجات ویژه و مراقبت های پزشگی تمام زندانیان سیاسی در ایران شدند .

حامیان مادران پارک لاله - مادران صلح دورتموند

گزارش تصویری برنامه
http://www.facebook.com/madaran.solhdortmund?ref=tn_tnmn#!/media/set/?set=a.431922336840448.103164.100000680559971&type=3














 



Solidaritätsgruppe mit den „Laleh park Mütter“ im Iran-Dortmund
Amnesty International Dortmund
Frauenverband Courage
MLPD
Geschichtswerkstatt
Sigrid Asamoah
Terre Des Femmes
Städtegruppe Dortmund
Amnesty International Dortmund, u.a.



هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر