۱۳۸۸ بهمن ۲۷, سه‌شنبه

جان چهار زندانی بند1 زندان گوهردشت کرج در معرض خطر جدی قرار دارد

جان چهار زندانی بند1 زندان گوهردشت کرج در معرض خطر جدی قرار دارد

بنابه گزارش " فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران"، برای انتقام گیری از زندانیان بند 1 چهار زندانی این بند پس از شکنجه های وحشیانه به سلولهای انفرادی بند سپاه که در اختیار بازجویان وزارت اطلاعات است منتقل شدند.

در پی آزادی سازی چند ساعته بند یک زندان گوهردشت معروف به بند آخر خطیها در 21 بهمن ماه و وادرا کردن علی حاج کاظم رئیس زندان گوهردشت کرج برای تن داده به خواسته های به حق زندانیان ، روز 25 بهمن چهار زندانی بند 1 به اطلاعات زندان فرا خوانده شدند.اسامی چهار زندانی فرآخوانده شده به ترتیب زیر می باشند،حسین کریمی محکوم به اعدام،علیرضا رضائیان،محمد محمدی و غلام علی می باشند.آنها برای انتقام گیری بخاطر آزادی سازی چندساعته بند1 و گوشمالی دادن به حسن آخرین رئیس بند 1 و گاردیهای مهاجم زندان به شکنجه گاه منتقل شدند.چهار زندانی نامبرده شده بالا توسط علی حاج کاظم و علی محمدی رئیس و معاون زندان و کرمانی و فرجی رئیس و معاون اطلاعات زندان و حسن آخریان رئیس بند 1 چند روز تحت شکنجه های وحشیانه قرار داشتند.

گفته می شود که حسن آخرین رئیس بند 1 دست و پای حسین کریمی و علیرضا رضائیان را شکسته است . این 4 زندانی بعد از چند روز شکنجه وحشیانه با برانکارد لحظاتی به بهداری زندان برده شدند و سپس با وضعیت وخیمی به سلولهای انفرادی بند سپاه که در اختیار بازجویان وزارت اطلاعات است منتقل شدند.بنابه گفته شاهدان عینی وضعیت آقای حسین کریمی و علیرضا رضائیان و 2 زندانی دیگر بسیار وخیم بوده است.

یکی از پاسداربندها برای ایجاد رعب و وحشت به زندانیان بند 1 اعلام کرده است که دست و پای هر چهار نفر را شکستیم که دیگر کسی هوسه اعتراض کردن به سرش نزند. این پاسداربند در ادامه تهدیداتش گفته است : "رفتند تا با برف سال دیگر برگردند"

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر