۱۳۸۸ اسفند ۶, پنجشنبه

تلاش برای تفهیم اتهام محاربه به کوهیار گودرزی

مادر کوهیار گودرزی از ادامه تلاش برای تفهیم اتهام «محاربه» به فرزندش خبر داد.

رهانا: به گفته پروین مخترع، کوهیار گودرزی، همچنان در برابر این اتهام مقاومت می کند و اصرار دارد تمامی فعالیت های رسانه ای و حقوق بشری او در چهارچوب قانون بوده است.

مادر کوهیار گودرزی به هم میهن گفت: روز پنج شنبه پس از ساعت ها انتظار، تنها موفق شدم به مدت هفت دقیقه با کوهیار ملاقات کابینی داشته باشم. کوهیار در این ملاقات برخلاف هفته پیش بسیار خسته و ناراحت به نظر می رسید و لب هایش کاملا خشکیده بود.

مادر این زندانی سیاسی افزود: کوهیار از ادامه تلاش برای تفهیم اتهام محاربه به خود سخن گفت اما تاکید کرد به هیچ وجه این اتهامات را قبول ندارد و تمامی فعالیت هایش در چهارچوب قانون بوده است.

مخترع گفت: پسرم در ملاقات پنج شنبه نسبت به هفته پیش بسیار لاغر شده بود که وقتی دلیلش را پرسیدم با خنده گفت «ورزش می کنم»

مادر کوهیار گودرزی می گوید فرزندش همچنان در بند ۲۰۹ زندان اوین نگهداری می شود. او پیش از این با محمد نعیم پور، خواهرزاده شادروان مهندس بازرگان در یک سلول نگهداری می شد که درپی آزادی نعیم پور با یک متهم جرایم مالی هم سلولی است.

او یادآور شد: محمد مصطفایی وکیل کوهیار گودرزی با وجود در اختیار داشتن وکالت نامه رسمی، پس از ۲ ماه موفق به دیدار با موکل خود و همچنین مطالعه پرونده او نشده است.

پروین مخترع همچنین افزود: از همه می خواهم که از برچسب زدن به فرزندان ما که جز بهترین فرزدان این سرزمین هستند دست بردارند. در شرایط فعلی و در حالی که در آستانه نوروز قرار داریم حتا نمی دانیم فرزندانمان به چه اتهامی بازداشت شده اند و ظاهرا هیچ کس نیر در این زمینه پاسخگو نیست.

کوهیار گودرزی از ۲۹ آذر تا کنون در زندان به سر می برد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر