۱۳۸۸ اسفند ۱۱, سه‌شنبه

همبستگی با زنان زندانی

همبستگی با مادران داغدار ایران

۶ مارس روز همبستگی ما با مادران عزادار در ایران را به مناسبت ۸ مارس روز جهانی زن را به روز همبستگی با زنان دربند ایران تبدیل می کنیم و هم صدا با مادران عزادار ایران می گوئیم "اعدام را بس کنید". زندانیان سیاسی را آزاد کنید.

روز جهانی زن (۸ مارس) امسال را با یاد عالیه اقدام دوست، زینب بایزیدی، روناک صفار زاده، و شهناز غلامی و ۳۸ زندانی سیاسی زن دستگیر شده بعد از انتخابات ایران گرامی میداریم. این زنان جز برابر خواهی و اگاه گری در برابر تبعیض، جرمی مرتکب نشده اند، ازادی این زندانیان خواست همه ماست

بار دیگر بمناسبت ۸ مارس، روز جهانی زن، ما حامیان "مادران داغدار ایران" در لندن، همبستگی خود را با مادرانی که فرزندان خود را از دست داده و یا چشم انتظار رهائی انها از زندان ها هستند اعلام می کنیم .

باین منظور در روز ۸ مارس در راه پیمایی صلح که توسط گروه فعالین بین المللی زنان در لندن برگزار می شود شرکت خواهیم کرد.

این تظاهرات در روز دوشنبه ساعت ۱۰ صبح در مقابل ایستگاه Embankment شروع می شود.

ضمنا باطلاع میرساند که برای نشان دادن همبستگی خود با مادران عزادار در ایران اولین شنبه هر ماه از ساعت دو تا سه بعد از ظهر در جلوی آرت گالریNational Art Gallery. جمع می شویم . ما همراه مادران خواستار دستگیری و مجازات قاتلین و مسببین جنایات اخیر همچنین توقف اعدام و آزادای زندانیان سیاسی در ایران هستیم . با ما همراه شوید.

۶ مارس روز همبستگی ما با مادران عزادار در ایران را به مناسبت ۸ مارس روز جهانی زن، را به روز همبستگی با زنان دربند ایران تبدیل می کنیم و هم صدا با مادران عزادار ایران می گوئیم "اعدام را بس کنید". زندانیان سیاسی را آزاد کنید.

حامیان "مادران داغدار ایران" لندن

شنبه ۶ مارچ ساعت دو تا سه

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر