۱۳۹۱ فروردین ۳, پنجشنبه

زنان سیاه پوش دورتموند همراه با مادران ایران

زنان سیاه پوش دورتموند همراه با مادران ایران

اعلام همبستگی زنان سیاه پوش دورتموند با زنان و مادران پارک لاله ایران
با همبستگی جهانی زنان، پیروزی از آن ماست !
برنامه سخنرانی و تجمع سالانه زنان سیاه پوش دورتموند در حمایت از زنان ایران

زنان سیاهپوش یک شبکه بین المللی هستند که خود را به صلح و عدالت جهانی متعهد میدانند و به طور فعال از سال ۱۹۹۰علیه جنگ و دیگر اشکال خشونت در جهان فعالیت داشته و بخشی از جنبش فعال بین المللی زنان به شمار می روند .
زنان سیاهپوش در تمام اکسیون های خود به نشانه اعتراض به جنگ با لباس های سیاه و به یاد همه قربانیان، در سکوت با حمل پلاکاردهای خود علیه خشونت و جنگ در مکان های عمومی، خواسته های صلح طلبانه خود را در جهان دنبال می کنند .
شکل و نحوه برگزاری اکسیون های ایستاده زنان سیاه پوش، الگویی از نحوه اعتراض مادران میدان مایو "آرژانتین"می باشد که بیش از ۲۰ سال در سراسر جهان با برگزاری تجمع های هفتگی در مقابل ساختمان های دولتی در بوئنس آیرس، خواهان روشن شدن سرنوشت فرزندان و بستگان ناپدید شده خود در دوران حاکمیت دیکتاتوری نظامی در آرژانتین بودند .

" رناته شمیدت پترس " یکی از قدیمی ترین و فعال ترین زنان سیاستمدار آلمانی و از زنان سیاه پوش دورتموند و اولین سخنگوی زن در حزب سوسیال دموکرات های این استان است. او در ملاقات حضوری که با سخنگوی حامیان مادران پارک لاله و چند تن دیگر از حامیان در شهر دورتموند داشت، بعد از شنیدن شرح فعالیت های مادران پارک لاله ایران و حامیان آنان در سراسر جهان، همبستگی خود را با آنان اعلام کرد.

رناته که یکی از پیرترین افراد این گروه می باشد، با تاثر فراوان از بی عدالتی هایی که بر مادران خاوران، مادران پارک لاله و خانواده های جان باختگان و همه آسیب دیدگان، در دوران حاکمیت جمهوری اسلامی وارد شده است، خواسته های داد خواهانه مادران پارک لاله شامل: "آزادی زندانیان سیاسی – عقیدتی"؛ "لغو مجازات اعدام" و "محاکمه عادلانه و علنی آمران و عاملان جنایت های ۳۳ سال گذشته در طی حکومت جمهوری اسلامی" را مورد تقدیر قرار داد و با تاکید بر ضرورت همبستگی همه جنبش های حق طلبانه زنان در جهان، تنها راه پیروزی را تداوم و ادامه مبارزه دانست.

در ادامه جلسات بعدی، کمیته زنان دورتموند - بخش مرکز، با اقدام به برگزاری جلسه سخنرانی و گفت و شنود راجع به جنبش زنان در ایران و مادران پارک لاله با شرکت فاطمه رضایی، فعال حقوق بشر و از حامیان مادران پارک لاله - مادران صلح دورتموند و با اختصاص دادن تجمع و اکسیون سالانه زنان سیاه پوش دورتموند به زنان و مادران ایران، همبستگی خود را رسما اعلام کردند.

تا باز شدن پرونده های این جنایات هولناک لحظه ای از حرکت باز نخواهیم ایستاد!
حامیان مادران پارک لاله - مادران صلح دورتموند

جلسه سخنرانی و گفتگو : چهار شنبه - ۲۸ مارس ۲۰۱۲ - ساعت ۱۷ تا ۱۸ بعد از ظهر
آدرس :
Evangelische Kirche am Hellweg, Brackeler Hellweg 140
44309 Dortmund

تجمع سالانه زنان سیاه پوش در همبستگی با زنان ایران : ساعت ۱۸ تا ۱۸.۳۰ بعد از ظهر
آدرس :
gegenüber der Evangelische Kirche am Hellweg, Brackeler Hellweg

این برنامه به زبان آلمانی بر گزار می گردد !
http://www.mpliran.com/2012/03/blog-post_22.html


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر