۱۳۹۳ اردیبهشت ۱۶, سه‌شنبه

سپاس از همدردی و همراهی شما

سپاس از همدردی و همراهی شما



با سلام و درود فراوان

 مراتب سپاس خود را که از سویدای دلمان بر می خیزد، به کلیه دوستان و یاران؛ از مادران دادخواه خاوران، مادران پارک لاله، نماینده های خانواده های قتل های زنجیره ای، تشکل های کارگری، فعالان حقوق بشر، خانواده زندانیان سیاسی، خانواده فعالان اجتماعی خارج از کشور و سایر دوستان و آشنایان تقدیم می داریم. تمامی این یاران با قدوم خود در منزل محقر ما، جان و دل در مراسم یادبود مادر دادخواه و فعال اجتماعی ام مادر میلانی، شرکت کردند و با اهدای سبدهای گل و سخنان شورانگیز و خواندن شعر و سرودهای زیبا و پر معنا، مراسم یادبود مادرم را به خاطره ای فراموش نشدنی بدل نمودند، هم چنین یاران و دوستان خارج از کشور که با تلفن های مکرر خود تسلی بخش قلب داغدارمان شدند.
از این که در عرض تشکر به دلیل تالمات روحی و بعضی مسایل جانبی تاخیری رخ داد، پوزش می طلبیم.
جا دارد از زحمات فراوان خانم منصوره بهکیش که در برپایی این مراسم و شور و حال بخشیدن به آن تلاش زیادی کرد و هم چنین از دوستانی که تار نوازی چیره دست را با خود همراه کرده بودند تا با صدای دلنشین اش و هم صدایی خانواده ها، گرمای محفل ما را بیشتر کنند و کردند، صمیمانه تشکر ویژه کنیم.  

پروانه میلانی- ا.خ. مجیدیان
اردیبهشت 1393  
http://www.mpliran.org/2014/05/blog-post_6.html

مادران پارک لاله ایران

خواهان لغو مجازات اعدام و کشتار انسانها به هر شکلی هستیم. خواهان آزادی فوری و بی قید و شرط تمامی زندانیان سیاسی و عقیدتی هستیم. خواهان محاکمه عادلانه و علنی آمران و عاملان تمامی جنایت های صورت گرفته توسط حکومت جمهوری اسلامی از ابتدای تشکیل آن هستیم.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر