۱۳۹۴ شهریور ۳, سه‌شنبه

حامیان مادران پارک لاله ایران - دورتموند: دادخواهیم این بیداد را



دادخواهیم این بیداد را





بیست وهفت سال از قتل عام تابستان ٦٧، از این جنایت هولناک علیه بشریت در زیر پوشش حکومت اسلامی ایران می گذرد، کشتار دسته جمعی هزاران زندانی سیاسی در دهه ٦٠ و تابستان ٦٧، لکه ننگی است که هرگز از تاریخ این حکومت پاک نخواهد شد.
برای جلوگیری از فراموشی این فاجعه ملی و ادامه راه دادخواهی، ما حامیان مادران پارک لاله ایران در شهر دورتموند آلمان، باری دیگر به یاد همه جان باختگان راه آزادی و تابستان ٦٧, به همراه جمعیت دفاع از زندانیان سیاسی ایران در کلن، گرد هم خواهیم آمد و خاطره همه عاشقان راه آزادی را گرامی خواهیم داشت .

ما حامیان مادران پارک لاله ایران - دورتموند، ضمن محکوم کردن تمام جنایات حکومت جمهوری اسلامی در ایران، با تاکید بر سه خواسته مادران پارک لاله ایران: لغو مجازات اعدام و کشتار انسانها به هر شکلی، آزادی فوری و بی قید و شرط تمامی زندانیان سیاسی و عقیدتی، محاکمه عادلانه و علنی آمران و عاملان تمامی جنایت های صورت گرفته توسط حکومت اسلامی از ابتدای تشکیل آن، تا بر قراری عدالت اجتمایی، رساندن صدای دادخواهی مادران و همه آسیب دیده گان را به جهانیان، جوامع حقوقی و بین المللی وظیفه اصلی خود می دانیم.



(برگرفته از کتاب دادخواهی به زبان ساده/ مادران پارک لاله ایران)

جنبش دادخواهی چه زمانی و چگونه شکل می‌گیرد؟
جنبش دادخواهی زمانی شکل می‌گیرد که حکومت مرتکب جنایتی شود و به تعداد زیادی از مردم آسیب زند و مردم آسیب دیده و معترض بخواهند داد خود را بستانند و در مورد چرایی و چگونگی جنایت یا جنایت‌ها بدانند و برای کشف حقیقت تلاش کنند. این جنایت‌ها مردم را به سمت اتحادی نانوشته می‌برد و اگر شرایط اجتماعی و سیاسی آن مهیا باشد، می‌تواند منجر به جریانی دادخواهانه یا جنشی همه گیر شود.



حامیان مادران پارک لاله ایران - دورتموند
شنبه ۲۹ آگوست ۲۰۱۵ ساعت ۱۶.۳۰ بعد از ظهر
کلن: مقابل ورودی اصلی ایستگاه مرکزی قطار

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر