۱۳۹۱ آبان ۱۸, پنجشنبه

گردهمایی اعتراضی حامیان مادران پارک لاله دورتموند - شنبه ۱۰ نوامبر ۲۰۱۲


گردهمایی اعتراضی حامیان مادران پارک لاله دورتموند - شنبه ۱۰ نوامبر ۲۰۱۲ از 
ساعت ۱۳ تا ۱۴ بعد از ظهر - خیابان کاتارینن - دورتموند 


در اعتراض به قتل ستار بهشتی در زیر شکنجه 
در حمایت از خواسته های بر حق نسرین ستوده و همه زندانیان سیاسی در زندان اوین
برای آزادی همه زندانیانی سیاسی 
برای لغو جاری احکام اعدام 
برای محاکمه آمران و عاملان جنایات ۳۳ سال گذشته در ایران 
گرد هم می آییم 
برای همبستگی با هم وطنانمان به ما بپیوندید 
حامیان مادران پارک لاله دورتموند

موافقت پارلمان اروپا با نصب تصاویر نسرین ستوده و جعفر پناهی بر سر در پارلمان اروپا


کمپین جهانی
 برای همصدایی و پشتیبانی از نسرین ستوده و زنان زندانی سیاسی در ایران

درایران‌؛همه انسان های آزاد اندیش در خطر زندانی شدن به اتهام اقدام علیه جمهوری اسلامی هستند . هنرمندان؛خبر نگاران؛ دانشجویان؛ وکلا؛ فعالین جنبش زنان؛ مدافعین حقوق بشر؛ و حتی مادران داغدار؛ همه و همه متهم هستند؛ بسیاری از آنان هم اکنون زندانی بوده و برخی کشوری را که در ان رشد کرده و دوست می دارند رها کرده و مهاجرت کرده اند تا اسیر بی قانونی حکومت نشوند.

جمهوری اسلامی که از هیچ گونه آزار و شکنجه زندانیان سیاسی پرهیز نمی کند با عدم تامین حد اقل حقوق زندانیان، شکنجه روانی را به اوج خود رسانده است.

اعتصاب غذای اخیر زندانیان سیاسی زن از جمله خانم ستوده وکیل دادگستری در اعتراض به همین شکنجه های روحی بوده است.

حق ملاقات یکی از پای ای ترین حقوق هر زندانیست، ممنوعیت ملاقات مادری با همسر و فرزندانش از جمله شکنجه هایی است که بر نسرین ستوده که جز در راه عدالت و حقوق انسانی گامی بر نداشته روا داشته اند . او تنها نیست، زنان و مردان بسیاری از شرایط غیر انسانی در زندان ها رنج می برند. از زشت ترین و غیر انسانی ترین شکنجه ها، قطع رابطه زندانی با محیط است، بر اساس قانون زندانی با هر اتهامی باید حق ملاقات داشته باشد، باید وکیل داشته باشد و آنگاه که جرمی برایش نوشتند بهیچوجه حق ندارند او را در سلول های انفرادی نگه دارند،هم اکنون نسرین را که از اعتصاب غذا به حال وخیمی افتاده بود از بیمارستان مستقیما به انفرادی برده اند، این نه تنها خلاف قانون بلکه نماد روشن شکنجه واولیه ترین حقوق انسانی است.

کانون های بین المللی و دولت های بسیاری اعتراض خود را به جمهوری اسلامی اعلام داشته اند، ما میتوانیم و باید ذهن انسان های شریف جهان را به خطر بزرگی که زندانیان مدافع حقوق بشر در ایران را تهدید می کند آگاه سازیم.

ما از همه ایرانیان مقیم خارج وشهروندان جهان وتمامی مدافعین صلح و حقوق انسانی تقاضا میکنیم روز دهم نوامبر با تجمع خود در هر شکل ممکن از اعتراضات اخیر زنان مبارز ایران پشتیبانی نموده ودر حمایت ازآنان خواستار آزادی تمامی زندانیان سیاسی باشیم.

برای پشتیبانی از نسرین و یارانش دهم نوامبر ۲۰۱۲ 

با اقدامی مشترک صدای اعتراض مان را به گوش جهان برسانیم 

همبستگی برای حقوق بشردر ایران

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر