۱۳۹۲ شهریور ۲۴, یکشنبه

حمله به اردوگاه اشرف و کشتار وحشیانه ساکنان آن را محکوم می کنیم!

حمله به اردوگاه اشرف و کشتار وحشیانه ساکنان آن را محکوم می کنیم!

بر اثر حمله از پیش طراحی شده ای که در تاریخ یکشنبه 10 شهریور ماه به اردوگاه اشرف، پایگاه سازمان مجاهدین خلق در خاک عراق، انجام شد 52 نفر از اعضا سازمان به شکلی بیرحمانه کشته شدند. حمله کنندگان دست های تیرباران شدگان را بسته و حتی از کشتن افراد مجروح در بیمارستان نیز خودداری نکردند. آنان هم چنین 7 نفر به اسامی فاطمه سخایی، وجیهه کربلایی، محبوبه لشکری، فاطمه طهوری، لیلا نباهت، صدیقه ابراهیم پور و کمال نیکنامی را به گروگان گرفتند.
ما ضمن محکوم کردن این جنایت که نشان دهنده بی مسئولیتی و عدم تعهد دولت عراق برای حفظ امنیت و جان ساکنین اردوگاه اشرف است، خواستار آزادی هر چه سریع تر 7 گروگان اسیر در دست نیروهای مهاجم، استقرار نیروهای کلاه آبی سازمان ملل متحد در محل اسکان افراد باقیمانده در کمپ لیبرتی جهت حفاظت از جان آنان و دیگر ساکنان این کمپ و مجازات آمرین و عاملین این جنایت می باشیم.

مادران پارک لاله ایران
شنبه 23 شهریور 1392
http://www.mpliran.org/2013/09/blog-post_15.html

مادران پارک لاله ایران

خواهان لغو مجازات اعدام و کشتار انسانها به هر شکلی هستیم. خواهان آزادی فوری و بی قید و شرط تمامی زندانیان سیاسی و عقیدتی هستیم. خواهان محاکمه عادلانه و علنی آمران و عاملان تمامی جنایت های صورت گرفته توسط حکومت جمهوری اسلامی از ابتدای تشکیل آن هستیم.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر