۱۳۸۸ بهمن ۱۶, جمعه

کنفرانس خبری با شکوفه منتظری

دربارۀ وضعیت امید منتظری و مهین فهیمی
دوشنبه، ١۹ بهمن ١۳٨۸ ساعت ۱۳:00

جمعه ۱۶ بهمن ۱۳۸۸ - ۰۵ فوريه ۲۰۱۰

شکوفه منتظری در روز دوشنبه، ۱۹ بهمن (08.02.2010) در یک کنفرانس خبری در شهر برلین شرکت میکند و دربارۀ وضعیت برادرش امید منتظری و همچنین مادرش، مهین فهیمی که در نیمه شب ۷ دی ۱۳٨۸ (20.12.2009) توسط نیروهای امنیتی در تهران بازداشت شده اند، گزارش میدهد.

از تمام خبرنگاران و روزنامه نگاران دعوت میشود که در جهت اطلاع رسانی دربارۀ زندانیان سیاسی و به ویژه وضعیت نگران کنندۀ مادران صلح که مهین فهیمی از اعضای برجستۀ آن است، در این کنفرانس خبری شرکت کنند.

قابل ذکر است که این کنفرانس خبری مستقل از هر گروه یا سازمان سیاسی و فقط برای خبررسانی به مطبوعات ترتیب داده شده است.

زمان:

دوشنبه، ١۹ بهمن ١۳٨۸ ساعت ۱۳:00
08.02.2010 – 13:00 Uhr

مکان:

Abgeordenetnhaus von Berlin - Raum 156
Niederkirchnerstraße 5 - 10117 Berlin
برای اطلاعات بیشتر میتوانید با پست الکتونیک و شماره تلفن زیر تماس بگیرید:
پست الکترونیک: freeomid.mahin@googlemail.com
شمارۀ تماس: -177-7428959 0049

مهین فهیمی:

مهین فهیمی، محقق، تاریخدان و عضو "مادران صلح" است که همسر خود را در کشتار تابستان ١۳٦۷ از دست داده و مستقل از هر گروه یا سازمان سیاسی، همراه دیگر مادران صلح و به عنوان فعال جنبش زنان، علیه خشونت فعالیت میکرده است. لازم به ذکر است که مهین فهیمی و زهره تنکابنی، دیگر فعال مادران صلح که او همسرش در سال شصت و هفت اعدام شده است، هردو به دلیل بیماری دارو مصرف میکنند و از وضعیت جسمی مناسبی برخوردار نیستند. فشار روحی و جسمی درون زندان میتواند موجب تشدید بیماری آنها شود.

امید منتظری:

امید منتظری، شاعر و روزنامه نگار مستقل ایرانی است که آثار ادبی و مقالات اجتماعی او در روزنامه ها و نشریات رسمی درون ایران منتشر شده است. پدر او، حمید منتظری، در قتل عام تابستان شصت و هفت به قتل رسیده است. امید به تازگی همراه چندین زندانی سیاسی دیگر و بدون اطلاع وکیلش، به عنوان متهم پروندۀ شمارۀ سوم در دادگاه نمایشی حاضر شد و چون دیگران مورد اتهامات ساختگی قرار گرفت.

شکوفه منتظری:

شکوفه منتظری، دختر مهین فهیمی و خواهر امید منتظری است. او از بازماندگان قربانیان کشتار تابستان شصت و هفت است. و به عنوان روزنامه نگار و فعال اجتماعی سیاسی در شهر کلن فعالیت میکند.
این کنفرانس خبری با پشتیبانی و حضور آقای والتر مومپر، نمایندۀ ایالتی شهر برلین برگزار میشود.
همچنین در این کنفرانس خبری گزارشی از وضعیت زندانیان سیاسی در ایران به مطبوعات ارائه خواهد شد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر