۱۳۸۸ بهمن ۱۷, شنبه

بنفشه و جمیله دارالشفایی از فعالان عرصه هنری بازداشت شدند

بنفشه و جمیله دارالشفایی از فعالان عرصه هنری بازداشت شدند
جمیله دارالشفایی، فیلمنامه نویس و خواهرش بنفشه دارالشفایی فعال عرصه موسیقی، روز 5شنبه پس از احضار به دفتر پیگیری وزارت اطلاعات بازداشت و به زندان اوین منتقل شدند.

خبرگزاری هرانا- دو خواهر فعال عرصه موسیقی روز پنجشنبه بازداشت شدند.

به گزارش نوروز، وزارت اطلاعات پس ار احضار جمیله دارالشفایی از وی خواست تا با خانواده خود تماس گرفته و از خواهر، پدر و مادرش نیز بخواهد تا به اداره اطلاعات مراجعه کنند.

ماموران وزارت اطلاعات پس از چند ساعت بازجویی از آنها، دو دختر این خانواده را بازداشت کردند. سپس همراه با پدر و مادر آنها به منزل مسکونی این خانواده مراجعه کرده و آنجا را نیز مورد بازرسی کامل قرار دادند.پدر و مادر این دو فعال هنری پس از تفتیش منزلشان آزاد شدند.

جمیله دارالشفایی فیلمنامه‌نویس سینما و تلویزیون است. وی با مجله فیلم‌نگار هم همکاری دارد.بنفشه دارالشفایی نیز فارغ التحصیل رشته موسیقی از دانشگاه هنر و مدرس موسیقی و آواز کلاسیک است.

از سوی دیگر، 3عضو دیگر این خانواده نیز بازداشت شدند.

ماموران وزارت اطلاعات با هجوم به منزل یاشار دارالشفایی، دانشجوی طیف چپ دانشگاه تهران که پسرعموی این دو فعال عرصه هنری است، وی را نیز همراه با برادر و مادرش بازداشت کردند!

البته کاوه دارالشفایی و مادرش توران کبیری امروز آزاد شدند، اما یاشار که پیش از این و در روز 13آبان نیز بازداشت شده بود، هنوز در بند است.

ظاهرا بازداشت جمیله و بنفشه دارالشفایی ارتباطی با بازداشت پسرعموی آنها ندارد

خبر از هرانا

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر