۱۳۸۸ بهمن ۲۴, شنبه

کانون نویسندگان ایران در تبعید

کانون نویسندگان ایران در تبعید

پنجشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۱ فوريه ۲۰۱۰

سی و یک سال سال از انقلاب بزرگ مردم ایران برای تحقق خواستهای بر حق خود میگذرد و هنوز این خواستها صورت واقعیت به خود نگرفتهاند.
سر خط این خواستها، آزادی اندیشه و بیان و تشکل بود که حکومت شاه هزاران قربانی برای به ثمر رسیدن آن از مردم گرفت و حکومت اسلامی جانشین آن نیز انبوه مردم را به خاطر مبارزه در راه آن، قتلعام کرد.
اکنون در آستانۀ سی و دومین سال فراگرد انقلاب بهمن، بار دیگر مردم ایران در ابعاد میلیونی به خیابانها آمدهاند تا ازعزت و شرف آزادی دفاع کنند، به خشنترین جنایتهای رژیم جمهوری اسلامی پایان دهند و بندهای اسارت دیرینه سال خود را از هم بگسلند.
سانسور و اختناق فرهنگی رژیم جمهوری اسلامی، در کنار بیداد سیاسی و اقتصادی آن در این سی و یک سال، فشار طاقت فرسائی را بر مردم ایران وارد ساخته که تحمل آن بیش از این ممکن نیست. از همین رو نیز هست که مبارزات رهائی بخش و تلاش پیگیر برای برون رفت از بنبست کنونی، شعار روز مردم و پیامیست که گوش شنوای مردم آزادیخواه جهان نیز آن را شنیده و به پشتیبانی از آن برآمده است.
درخشش چشمگیر این دفاع بر حق از خواستهای انسانی، هرروز، بیش از گذشته چهره تبهکار و کثیف جمهوری اسلامی را نمایش میدهد و پاسخی درخور در برابر جنایتهای آن است.
تنها راهی که جمهوری اسلامی در برابر مردم ایران برگزیده استبداد و سرکوب عریانیست که مدام بر ابعاد غیرانسانی آن افزوده میشود. اما این استبداد وحشیانه و عقب مانده، نه تنها نتوانسته مردم ایران را به عقب براند؛ بلکه خود رژیم را آشفته و سرگشتهتر از گذشته کرده و آن را در سطح جهانی به انزوای کمنظیری کشانده است.
اکنون جمهوری اسلامی دچار بزرگترین بحران درونی خود است و بر لبۀ پرتگاه سرنگونی قرار دارد. اکنون آرزوی مردم ایران برای دستیابی به خواست بر حق آزادی در آستانه واقعیت یافتن است.
آزادی اندیشه و بیان را بیش از این نمیتوان در بند نگه داشت. روز رهائی نزدیک است.

کانون نویسندگان ایران در تبعید
٢٢ بهمن ١٣٨٨
www.iwae.org
kanoon_dt@yahoo.com

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر