۱۳۹۰ فروردین ۲۴, چهارشنبه

گردهمایی اعتراضی حامیان مادران پارک لاله - مادران صلح دورتموند در اعتراض به احکام جاری اعدام در ایران


گردهمایی اعتراضی حامیان مادران پارک لاله - مادران صلح دورتموند در اعتراض به احکام جاری اعدام در ایران
شنبه ۱۶ آپریل ۲۰۱۱ - از ساعت ۱۵ تا ۱۶ بعد از ظهر- روبروی کلیسا راینولدی - دورتموند

" من حق زندگی دارم، فرزندم حق زندگی دارد، مادرم، پدرم، همسرم، خواهرم، برادرم، همسایه ام، دوستم حق یک زندگی آزادانه و به دور از تبعیض و عادلانه را دارند و من این حق را دارم که از حقوق تمامی انسان هایی که دوستشان دارم، دفاع کنم و هیچ کس نمی تواند این حقوق را از من سلب کند.
منصوره بهکیش
بر گرفته از سایت مادران پارک لاله "

ما حامیان مادران پارک لاله ، مادران و پدران صلح دورتموند، در تلاش های هفتگی خود درجهت افشاگری قتل های روزانه در ایران، دراعتراض به نقض فاحش حقوق بشر در سطوح گسترده ، در اعتراض به صدور احکام غیرعادلانه برای حامیان مادران پارک لاله و درحمایت همیشگی از خواسته های برحق مادران پارک لاله:

۱- آزادی بی قید و شرط همه زندانیان سیاسی و عقیدتی
۲ - لغو قانون مجازات اعدام بطور کلی
۳ - محاكمه آمران و عاملان جنایات ۳۲ سال گذشته

روز شنبه ۱۶ آپریل گرد هم خواهیم آمد و از همه شیفتگان راه آزادی تقاضای حمایت و همبستگی داریم .

برای جهانی بدون زندان
برای جهانی بدون اعدام
حامیان مادران پارک لاله - مادران صلح دورتموند

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر