۱۳۸۹ آذر ۲۲, دوشنبه

ما در کجای جهان ایستاده ایم!!؟

ما در کجای جهان ایستاده ایم!!؟

گزارشی از دو اکسیون (فرانکفورت و کلن) در اعتراض به نقض حقوق بشر توسط رژیم اسلامی

يکشنبه ۲۱ آذر ۱۳۸۹ - ۱۲ دسامبر ۲۰۱۰

10dec2010-rahpeymai-s.jpg
این اکسیون ها توسط فعالین متشکل در نهادهای حقوق بشری و دمکراتیک ایرانی شهرهای کلن، دورتموند، اسن و فرانکفورت برنامه ریزی شدند.
در فراخوان این تشکل ها آمده بود:
« زنان و مردان هم میهن آزادیخواه، در بندان ، محکومین به اعدام و سنگسار، قربانیان تجاوز و شکنجه ،
دگراندیشان، آوار گان هموطن وهمه مردم گرفتار در زندانی به وسعت ایران وبه نام جمهوری اسلامی،

ما و جهان آزادیخواه، شما را از یاد نبرده ایم !»

در روز ۱۰ دسامبر ایرانیان آزادیخواه فرانکفورت و کلن در نمایشی اعتراضی به قطع دست ، اعدام، سنگسار و جنایت توسط حکام اسلامی دستکش های خونینی را در دست داشتند و آنها را در مقابل نمایندگی رژیم به صدها رهگذر و از طریق رسانه ها به جهانیان نشان دادند تا بر همگان روشن سازند: کسانی که میلیاردها دلار نفتی را غارت کرده و در دست دارند چگونه انسان هایی را نخست به فلاکت و بدبختی کشانده اند و آنگاه دست آن ها را به دلیل «دزدی» نان شب شان در قرن بیست و یکم با تکیه بر قوانین اسلامی قطع می کنند. این تبه کاران در چند روز دیگر در تاسوعا و عاشورا شان برای تحمیق و تخدیر مردم بار دیگر برای ابوالفضل اشک تمساح خواهند ریخت که :«دستش را قطع کردند تا نتواند به خانواده اش آب برساند.»
در پایان تظاهرات چند نفر به نمایندگی از طرف تظاهر کنند گان دستکش ها را در مقابل دوربین های فیلمبرداران و خبرنگاران جلوی درب ورودی نمایندگی رژیم اسلامی ریختند تا ننگ و نفرت این سیاهکاری ها بر سرای جنایت کاران بماند.












اکسیون دوم در شنبه ۱۱ دسامبر در میدان مقابل ایستگاه را آهن کلن برگزار گردید. این تظاهرات با هدف، توجه دادن افکار عمومی شهروندان آلمانی و توریست ها به نقض حقوق بشر توسط رژیم اسلامی صورت گرفت و در مدت 2 ساعت هزاران رهگذر کنجکاوانه به شعارها و پلاکاردهای شهروندان ایرانی تبار شان دقت کرده و با آنان ابراز همدلی می کردند.








هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر